Efter semestern…

Brukar inte lägga in egna personliga kommentarer här men måste bara berätta! Oj vad jag använt min Worldictionary -app! Hade förmånen att bo på ett hotell med wifi i sommar, menyn var på engelska och tyska. Kul att veta att man åt gös istället för att tro att det var torsk. Slog också upp andra smått ovanliga grönsaker och tillbehör till maten. Kul också att kunna lyssna på hur man uttalar orden men tyvärr får jag väl erkänna att jag inte repeterade orden så nu minns jag dem inte! Nu för jag prova franskan med min svåger som kommer på besök nästa vecka.

Kommentera

