Mina presentationer på Slideshare

Jag har börjat lägga ut mina presentationer på Slideshare, en site där du kan dela dina föreläsningar med andra. Du kan söka på mitt namn och hitta de presentationer jag lagt ut.

Om du klickar på symbolenlogo (fast svart-vit) längst till vänster kommer du till siten och där kan du även ladda ner dem till till egen dator/iPad om du vill.

Dessa nedanstående vänder sig främst till iPad-användare.
Presenterade för Åre gymnasieskolas personal under våren 2014.

Läs och skrivsvårigheter och visuella medel

Skapa struktur för dina elevers dokument och lär dem hur de ska kunna hålla reda på sina ”papper”.

 

 

Kommentera

